10/18/2018

Recenzja obroży i smyczy puppymour

Firmę puppymour poznałam dzięki moim znajomym, pewnego dnia na facebooku wyskoczył mi post w stylu "Twój znajomy polubił tę stronę", jako iż nasza obroża była w dość złym stanie (w końcu była u nas prawie rok) pomyślałam że rozejrzę się za nową, poczytałam opinnie, same dobre, pooglądałam produkty - wyglądają na solidne, no dobra, czas to sprawdzić! 




O firmie:
Firma puppymour bardzo dba o jakość jak i wygląd swoich akcesorii, przyznam że rzadko widuje takie połączenie, jeśli coś jest solidne najczęściej po prostu mi się nie podoba pod względem wyglądu, zaś jeśli coś jest ładne, często bywa bardzo słabej jakość, przez co długo nam nie posłuży. Moja pierwsza myśl po wejściu na ich stronę : "Wow wzory cudowne, klamra i szwy solidne, czego chcieć więcej?" Warto wspomnieć o kontakcie z firmą, podczas gdy sama doświadczyłam kilkukrotnie braku odpowiedzi przy niektórych firmach bądź odpowiedzi w stylu dość nie miłym tak kontakt z firmą puppymour jest świetny, także śmiało pytajcie w razie jakichkolwiek wątpliwości. Poza tym firma odpowiada w tak miły sposób że każdy ich polubi.



Paczka:
Paczka przyszła do nas dość szybko, odebrała ją mama, od razu po powrocie do domu zabrałam się za sprawdzenie zawartości. Po otworzeniu kartonu (nie widziałam jak wygląda nasz wzór do testów) ukazał mi się cudowny różowy komplet w serduszka. Miłość od pierwszego wrażenia, w dodatku przy smyczy był "puszek", pierwszy raz spotkałam się z tak przepięknym kompletem, nie tylko ja byłam zachwycona kompletem, mama i siostra również przyznały że jest śliczny.



Komplet:

Wygląd:
Nasz komplet jest w kolorze różowym i posiada metaliczne serca, u nas super wyglądały na wieczornym spacerze, serca odbijały światło dając efekt odblasku. Obroża jest podszyta miękkim materiałem od spodu i szyta przy samych krawędziach taśmy, dzięki czemu nie będzie się ona zawijać i niszczyć. Smycz posiada takie podszycie na rączce dla naszej wygody. Cały komplet razem wygląda bardzo pięknie, dziewczęco i słodko, sami przyznajcie że to wzór dla prawdziwych dam. Oczywiście dostałam pytania skąd pochodzi nasz zestaw, także część osób już się spodziewała takiej recenzji.



Wytrzymałość:

 Po intensywnych testach w piachu, błocie i deszczu przyznam że jestem bardzo zadowolona, wszystko bardzo łatwo się spiera bez śladu. Jako iż Lusia ładnie chodzi na smyczy, do testu wytrzymałości na ciągnięcie psa wyszłam z psem siostry, który w oczach wszystkich został suczką, pies mojej siostry jest podobnej wielkości jednak to szczeniak, nie obeszło się bez gryzienia smyczy, ciągnięcia, nagłych ruchów w drugą strone itp. tak więc pies wie jak testować, po takim 2 godzinnym spacerze ja oczywiście nie miałam już sił na nic więc tylko sprawdziłam komplet i mimo moich obaw, nic się nie stało, nitki nawet nie drgneły, żadnych śladów gryzienia po prostu magia!
Warto jeszcze zaznaczyć że zatrzask w obroży jest w idealnym rozmiarze, nie rozpina się podczas spaceru nawet w ekstremalnych warunkach a okucie nie rdzewieje pod wpływem wody.



Wygoda:

 Wygoda psa jest najważniejsza i należy kierować się tym przy zakupie spacerowych akcesorii, w przypadku tej firmy mogę wam gwarantować że pies będzie się w nich dobrze czuć. Lusia często w niewygodnej smyczy bądź szelkach przestaje się ruszać, w przypadku tych akcesorii nie było takich problemów, pies biegał po domu jak i dworze niczym mała motorówka. An obroża nie powoduje otarć na szyji psa, ani rączka smyczy na dłoniach właściciela.



Podsumowanie:

 Estetyczne wykonanie, jakość, indywidualne podejście do klienta, wszystko to w jednym miejscu. 
Ocena to oczywiście 10/10, zdecydowanie polecamy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz