4/22/2017

Top 15 zwierzęcych stron część 2


Cześć!

Pierwsza część "top 10 psich stron" bardzo wam się spodobała,więc postanowiłam napisać kolejną! Tym razem jest to top 15 zwierzęcych stron!
Nie przedłużając zapraszam Was jeszcze do obserwacji bloga,bo już za dwa dni kolejny post.
No to lecimy!


1.Polcia-cudowna kundelka




Nie zmylcie się nazwą strony,tak naprawdę strona jest o alvinie,małym słodziaku z pazurem.Strona pozytywna a posty poprawiają nam nastrój.

2.Pomerdany duet





Strona jest bardzo wesoła.Posty są ciekawe i opowiadają o przygodach Łajki i Koko.

3.Miki & Ayla



Wygląda strony bardzo,bardzo mi się podoba,od razu mam chęć na niej zostać.
Stronę miło się czyta a pieski przecudowne.


4.Szczekowice



Właścicielka uzdolniona,na blogu można znaleźć DIY i wiele więcej.Stronę miło się czyta.Zdjęcia Fafika są super.



5.Ginka Turbinka



Patrząc na zdjęcia na tej stronie jestem po prostu zauroczona.Zdjęcia są przecudowne. Bardzo podobają mi się też posty pisane przez właścicielkę.



6.Zamerdani



Strona bardzo mi się podoba i chętnie na nią wracam. Możecie tam znaleźć przydatne recenzje oraz ciekawe posty.

Na stronie jest też mój wymarzony owczarek niemiecki.



7.Ile masz ciasteczek?



Strona która jest wesoła,a posty są pisane w odpowiadający mi sposób,poza tym na stronie jest owczarek,moje marzenie. 😀



8.Małe kudłate


Na tej stronie znajdziecie ciekawe posty oraz ładne zdjęcia. Bardzo podoba mi się w jaki sposób właścicielka opowiadanie o tym co robiła z pieskiem danego dnia.

9.Turboszczur


Kolejna już strona na której króluje york.Dla tej strony bardzo chętnie wracam. Cudowne zdjęcia i mały psi sportowiec.Wspomnę też o blogu, który bardzo mi się podoba,posty są ciekawe a zdjęcia extra.


10.Nie taki york straszny


Strona o Yorku,który prowadzi wraz z właścicielką aktywny tryb życia.Strona poprawia mi humor oraz motywuje do ćwiczeń z psem,a zdjęcia cudownie bo z pomysłem!


11.Pies do kwadratu


Aktywny pies,bardzo zdolny.Strona mi osobiście bardzo się podoba,podobnie jak o blog gdzie znajdziecie ciekawe I pomocne rady.



12.Był sobie york


Kolejna strona gdzie wygląd mnie po prostu oczarował.No zobaczcie sami.Wypowiedzi pisane na stronie bardzo mi się podobają, Zarówno te w których wypowiada się właścicielka jaki te w których opowiada się w imieniu psa.



13.Jagódka i inni


To już 5 strona na której bohaterem jest york. Strona jest prowadzona w formie pamiętnika, co jest dość ciekawą inicjatywą.



14.Czekoladowy team


Aktywna i śliczna Zula również ma swoją stronę na Facebooku. Znajdziecie na nim między innymi zdjęcia z ćwiczeń oraz wiele wiele innych.Mi osobiście strona bardzo się podoba i zachęcam was do zajrzenia na nią.



15.Tricolor life


Kolorowa strona o cudownej Milce która również jest pieskiem żyjącym aktywnie. Podobają mi się recenzję pisane przez właścicielkę strony na blogu, są bardzo precyzyjne.Poza tym bardzo podobają mi się zdjęcia wrzucane na tę stronę.





To już chyba wszystkie blogi jakie czytamy. A wy? Ile blogów z naszej listy znacie i czytacie? A może prowadzicie swój? Napiszcie w komentarzach!

12 komentarzy:

  1. Dziękujemy za oznaczenie. Pozdrawiam: Martyna koko i łajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło znaleźć się w zestawieniu! Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie! Miło znaleźć się w takim fajnym gronie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy! Bardzo mi miło :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękujemy za to wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje :D super znaleźć się w takim wspaniałym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak yorkowo <3 wraz z Funym pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że znalazłyśmy się na waszej liście :D Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Większość tych stron znalazłaby się także w mojej top 15 ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie by było, gdyby po kliknięciu na zdjęcie z danego bloga, strona nas przekierowywała pod konkretny adres ;)

    pozdrawiamy
    http://podopieczni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń