8/14/2018

Top psie fanpage

Kiedyś już pisałam nawet 2 części moich top stron, jednak po pierwsze było to jeszcze gdy prowadziłam naszą starą stronę, a po drugie poznałam inne strony i lista mocno uległa zmianie. Na wstępie zaznaczam również że kolejność jest przypadkowa.



Strona o Beethovenie, border collie, prowadzona przez super pozytywną osobę, która wkłada całe swoje serce w stronę i pomaga innym, którzy tej pomocy potrzebują, sama miałam kontakt z Zosią i naprawdę bardzo polecam! Na stronie oferuje pomoc w wymyśleniu kreatywnej nazwy dla osób które chcę zacząć działać w internecie, jak i sama pisze ciekawe posty, motywuje. Opisuje swoje przeżycia w świetny sposób i mogę szczerze powiedzieć że jest to dla mnie niesamowity wzór - cel, coś co bardzo chcę osiągnąć i będę do tego dążyć. Doceniam też notes Zosi w którym wiele opisuje, w dzisiejszych czasach większość ludzi nawet o tym nie myśli.


Strona którą bardzo często odwiedzamy, główny bohater Riko, shit-tzu, to szczęśliwy pies Wiktorii, na fanpagu pojawiają się posty codzienne z życia psa, jak i konkursy z super nagrodami, strona jest prowadzona w sposób pozytywny, widać niesamowitą więź między człowiekiem a zwierzęciem. Wiktoria bardzo dba o swojego psa i nie prowadzi strony "na siłę" lecz bardzo się stara by strona naprawdę kogoś zainteresowała.

3. Cukier

Fanpage o bardzo słodkim psie, bo w końcu imię zobowiązuje, Cukrze, mimo iż to on jest Panem strony i to jego należy czcić, pojawiają się tam również jego przyjaciele. No i coś co naprawdę mnie zahipnotyzowało czyli mała Pola razem z cukrem, jako iż sama mam rodzeństwo wiem jak dużo uwagi potrzeba poświęcać dziecku, a właścicielka strony ma również pod opieką psa który wymaga równie dużo uwagi, mimo to świetnie daje sobie radę i w dodatku cukier traktuje małą pole jak siostrę co jest naprawdę piękne. Co do samej strony to jest bardzo pozytywna i zakręcona, cukier opowiada o swoim życiu w sposób humorystyczny i każdemu poprawi nastrój. 


Tę stronę znalazłam przez konkurs, który organizowali i byłam pod wrażenie, w jak świetny sposób jest prowadzona. Pokazują jak dobrym duetem może być pies i człowiek. Na stronie znajdziecie liczne podróże, oczywiście z psem,
możemy dowiedzieć się też gdzie są wszelkiego rodzaju miejsca przyjazne psom. Są bardzo żywiołowym zespołem, któremu nigdy nie brakuje pomysłów. Strona zdecydowanie się wyróżnia i przydaje. 


Strona o czwórce psów i ich życiu codziennym, Posty są przeróżne niektóre humorystyczne inne bardziej przydatne, dzięki tej stronie osobiście poznałam kilka firm. Posty pisane w sposób przyjemny dla oka, miły, zdjęcia często zrobione w idealnym momencie. Strona zdecydowanie dla każdego! Pojawiają się tu tez konkursy i wiele wiele innych.


Tę stronę tak naprawdę dopiero zaczynam śledzić ale stwierdziłam że muszę o niej wspomnieć. Jest to strona "do śniadania" czyli luźna strona na którą możecie zajrzeć i poczytać o psio - kociej załodze, podoba mi się w jaki sposób Natalia pisze do swoich odbiorców, posty bywają krótsze a zawierają to co trzeba, oczywiście na ich blogu znajdziemy wyczerpujące wpisy, ale ja osobiście lubię też takie krótsze w sam raz na fanpage.


Nell to niesamowita suczka border collie która czaruje swoimi pięknymi oczami, z pewnością to co wyróżnia stronę Julki i jednocześnie z czym kojarzy mi się strona to cudowne zdjęcia, jakie są tam dodawane. Nell to bardzo piękna Pani, której fanpage, bardzo chętnie odwiedzam choćby żeby pooglądać fotki.


Strona którą bardzo lubię, choćby za rzetelne recenzja, poznałam dzięki tej stronie firmy o których istnieniu nie miałam pojęcia. Strona opowiada o życiu codziennym Lili, widać jak bardzo właścicielka kocha swojego psa i o niego dba. Właścicielka z poczuciem humoru, mimo iż nie znam osobiście to mogę powiedzieć iż jest bardzo miła poświęca się w 100% swojemu psu i spędza z nim masę czasu. Starannie wykonane zdjęcia i serce włożone w stronę sprawiają iż jest w naszym top. 

9. Toby-Yorkshire Terrier

Zaczynamy z yorkami, Toby to super york którego strona jest jedną z moich ulubionych, ponieważ posty tam są przyjemne a zdjęcia po prostu ładne, Oliwia poświęca dużo czasu i uwagi psu, uczestniczy w wspólnych spacerach i aktywnie spędza czas z psem, w zasadzie dzięki ich stronie udało mi się w tym roku zabrać psa na wakacje.

10. Roxi

Kolejna strona poznana przez konkurs, tę stronę zapewne dużo osób zna, tak więc jest też naszą top stroną którą chętnie odwiedzam, coś  z czym mi się na pewno kojarzy to czarno-białe zdjęcia które w ich wykonaniu są świetne. Niektóre posty po prostu mnie rozwalają. Na stronie pojawiają się posty z codziennego życia i przygód Roxi, Julka bardzo się stara by jej strona była jsk najlepsza i dba o jakość postów.

4 komentarze: