11/02/2017

Psi haul z Fera.pl

Od pewnego czasu planowałam psie zakupy, nowa karma, smakołyki, smycz i może jakieś zabawki.
Lusia już długo była na petvi'cie i bardzo jej smakowało, ale w końcu nadszedł ten czas na nową karmę! :D Jako iż samej karmy nigdy nie kupuje a zepsuła nam się smycz automatyczna powoli zaczęłam spisywać rzeczy na zakupy. Niedługo potem będąc w galerii otrzymałam wiadomość od sklepu Fera.pl , zdziwiłam się bo przecież nic u nich nie zamawiałam a zakupy dopiero planowałam. Otwierając wiadomość okazało się że to pozytywna odpowiedź na moje zgłoszenie do współpracy, o którym zapomniałam i myślałam że testerzy są już wybrani. Bardzo się cieszę że tak sławna firma zwróciła na nas uwagę przy takiej ilości zgłoszeń! Od razu wspomnę też że post miał się pojawić wcześniej ale z uwagi na to iż znalazłam bezdomnego kociaka wszystko się przedłużyło.Kociak ma się dobrze i dogaduje z Lusią ale o tym w kolejnym poście. :)


Zaczniemy od największego zakupu - karmy.
Wybrałam karmę BRIT Premium Adult Small Breed 8 kg.
Wybrałam tę karmę bo ma dobry skład ale i bardzo okazyjną cenę. :)
Wybaczcie nieogarnięcie psa na zdjęciu ale był haniebnie obudzony! 


Kolejną rzeczą są smakołyki LOLO PETS Ciastka Dla Psa Kości S Czekoladowe W Słoikach 210G
Te smakołyki miałam już kilkukrotnie i bardzo smakowały Lusi więc postanowiłam zamówić 2 opakowania.



No i nasza ukochana smycz <3 FLEXI Smycz Design XS Sznurek 3 m. Różowa jak to na księżniczkę przystało. :P Smycz mimo iż mam ją krótko przeżyła już kilka upatków i wyszła z tego cało. :D
Ps.po spacerze pojawi się jej więcej zdjęć na fanpagu.



Ostatnią rzeczą, gratisem od firmy, są smakołyki 8in1 Przysmak dental delights bones xs 7 szt.
Smakołyki mimo moich obaw bardzo przypadły do smaku Lusi. :D





Dziękujemy Firmie za miłą niespodziankę i wam za dotrwanie do końca. :) Zapraszamy do obserwacji by nie przegapić kolejnych postów! :D

 Fanpage: https://www.facebook.com/sklepferapl/


Sklep: https://fera.pl/



3 komentarze:

  1. Moja Goya jest zwolenniczką Brita. To jedna z niewielu karm, jakie lubi, choć też nie je jej zbyt często. Woli gotowane mięsko i takie głównie dostaje, z dodatkami suplementów, warzyw itd :P

    Natomiast jeśli chodzi o jakiekolwiek rady, to myślę, że przy haulach zakupowych warto postawić na grupowe zdjęcie swoich zdobyczy, tj. wszystkie akcesoria na jednym zdjęciu (jeśli zakupów było mało), albo grupowe zdjęcia z podziałem na kategorie, np. karma i smakołyki, zabawki, akcesoria spacerowe. Wtedy wszystkie te rzeczy są na jednym zdjęciu, a tekst z opisem zakupów zazwyczaj pod zdjęciem - według mnie jest to przyjemniejsze dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój Uffik jak miał taka kość to zjadł kurczaka a kości nie 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mój psiak w ostatnim czasie trochę się zdziwił jak zobaczył co przyszło do domu w paczce. Mianowicie były do degażówki https://sklep.germapol.pl/pl/degazowki.html które teraz pozwalają mi na strzyżenie psiaka czy on tego chce czy nie. No jak do tej pory to chyba mu się nawet to podoba.

    OdpowiedzUsuń