7/01/2018

Odejście z "psiego internetu".


Dlaczego nagle zniknęła z wszystkich moich social media o psiej tematyce?
Czy chce wrócić na bloga i stronę?
Jakie wyciągnęłam wnioski?



Otóż trudno nie zauważyć kiedy był ostatni post... Przez tą przerwę dużo myślałam o tym jak wygląda i co dalej z blogiem i stroną, doszłam do wniosku że w pewnym momencie przestałam to wszystko rozwijać - popadłam w rutyne.

Więc postanowiłam zamiast na siłę ciągnąć to dalej, zatrzymać się postawić nowe cele, postanowienia i do nich dążyć. Z racji wakacji będę mieć dużo czasu więc muszę je zrealizować.

Pierwszym celem A właściwie zmianą będzie fanpage który zostanie usunięty, Ale na jego miejsce jest już nowy (link na końcu postu).
 Dlaczego tak?
Na starym fanpagu w zasadzie były tylko zdjęcia i opis nie dłuższy nuż 2 słowa. Były "puste like" osoby które polubiły fanpage bo gdzieś im się przewinął.

Na nowym będą nie tylko zdjęcia a opisy, tym razem mam na myśli opisy zawierające conajmniej kilka zdań. Codzienne sukcesy, cele itp.
To główna zmiana, Ale oprócz tego pojawi się pewna lista...

Teraz zapewne zastanawiacie się jaka lista, więc tak chce stworzyć listę psich postanowień na wakacje, która być może okaże się też waszą listą. Listą pojawi się już za dwa dni! Mam nadzieję że razem uda nam się ją zrealizować. :-D

Zapraszam do polubienia NOWEJ STRONY i zostanie z nami : https://www.facebook.com/Lusia-w-internecie-2008003099529063/

3 komentarze:

  1. Kibicuje z całego serduszka! I trzymam kciuki by wszytko poszło po twojej myśli! ����. Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kibicuje z całego serduszka! I trzymam kciuki by wszytko poszło po twojej myśli! ����. Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wracacie :)
    Życzę powodzenia w realizacji celów!
    Nową stronę oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń