11/07/2017

Top internetowy i stacjonarny sklep zoologiczny

Dzisiaj chciałabym podzielić się z wami naszymi ulubionymi dwoma sklepami - internetowym i stacjonarnym.
Z racji iż w Internecie jestem aktywna praktycznie 24 na dobę, więc również zakupy robię przez Internet. Sklepy stacjonarne odwiedzam sporadycznie. Zazwyczaj między zamówieniami przez Internet.



1.Sklep internetowy
Moim ulubionym sklepem internetowym jest Fera.pl, dlaczego?
Otóż sklep ten w zasadzie znałam od dawna jednak dopiero teraz, podczas współpracy miałam okazję dokładnie sprawdzić jak wygląda cały cykl zamówienia. Pierwsza i najważniejsza rzecz jaką zasłużył sobie w naszych oczach jest bogaty asortyment, ja znalazłam wszystko czego potrzebowałam, od karm po smycze. Kolejna kwestia to niskie ceny, większość produktów jakie oglądałam była w naprawdę korzystnych cenach! A jeśli uda się wam trafić na promocję to możecie kupić dany produkt "za grosze". Jeśli już mamy wybrane zakupy to przechodzimy dalej - szybka realizacja zamówienia, osobiście jestem bardzo zadowolona z czasu realizacji zamówienia, firma naprawdę stara się by paczka doszła do nas szybko. A teraz coś, co bardzo mi się spodobało, czyli meile, nie chodzi mi to o 1 meil z wiadomością ze paczka została wysłana, jak to robiła większość sklepów które znam, Ale o kilka meilów informujących kolejno na jakim etapie jest nasze zamówienie i faktury. Bardzo mi się spodobała taka forma przekazu klientowi informacji o przesyłce. Zabezpieczenie paczki - firma zadbała również o solidne zabezpieczenie poszczególnych produktów przed uszkodzeniem za co należy się duży plus. Na koniec wspomnę jeszcze o miłej obsłudze, przyznam że dla mnie obsługa jest bardzo ważna, jeśli raz się sparzę to drugi raz już nie zamówie w danym sklepie. Tutaj byłam bardzo zadowolona, odpowiedź zawsze dodawałam a firma za każdym razem odpowiadała w sposób miły, co zachęciło by każdego do kolejnych zakupów.




2.Sklep stacjonarny
Teraz pewnie spodziewacie się sieciówki, a ja was zaskoczę. :-D Moim ulubionym sklepem stacjonarnym nie jest jakiś wielki sklep zoologiczny (sieciówka) a mały miejscowy sklepik. Mimo iż ledwo można się tam ruszyć, to uwielbiam ten sklep. Może nie ma tam wszystkiego ale jest na pewno bardzo miła atmosfera! Pani właścicielka znajdzie zawsze np.podobne smaczki do tych które chciałam kupić które mogą okazać się nawet lepsze! A jeśli uda się to zamawia te które chciałam kupić specjalnie dla nas co jest naprawdę miłe i sprawia że klient czuje się wyjątkowy. Wiele osób myśli że jest tam drożej niż w sieciówkach a nie zawsze tak jest, często spotykam się że coś jest dużo taniej. Teraz zastanówmy się ile osób by poszło kupić coś przykładowo w jakimś prywatnym sklepie za 10 zł A ile poszło by kupić w sieciówce za również 10 zł tylko dlatego że to sieciówka? Osobiście znam wiele takich osób i sama do nich kiedyś należałam.

Podsumowując:
Zdecydowanie wolę zakupy internetowe niż stacjonarne jednak czasami odwiedzamy też sklepy stacjonarne. Jeśli miała bym wybrać fere lub miejscowy sklepik to zdecydowanie wygrywa fera. Dlaczego?
Głównie chodzi o wygodę/mobilność, pada deszcze jesteś przeziębiona, nie musisz jechać (np.Tak jak w moim przypadku) 5 km rowerem przez lasy, wystarczy kilka kliknięć i "sklep sam przychodzi" pod wasze drzwi! Przyznajcie że jest to super opcja nie tylko gdy nie macie czasu na zakupy ale i dla leniwych jak ja! :P


Fera:
Fanpage (dowiadujecie się tam o promocjach i konkursach oraz wiele wiele innych) : https://www.facebook.com/sklepferapl/

Sklep: https://fera.pl

Zapraszamy do obserwacji, już niebawem kolejne posty i recenzja zamówienia z fery gdzie dowiecie się jeszcze więcej o firmie. :D Jaki jest wasz ulubiony sklep? Koniecznie napiszcie o tym w komentarzach!

13 komentarzy:

  1. Z Fery mieliśmy kilka produktów, byłam zadowolona :). Jednak najczęściej robię zakupy w zooplusie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś realizowałam zakupy w jednym z tej branży sklepów internetowych. Przekonało mnie przede wszystkim to że za płatności odpowiadał https://www.cashbill.pl/pobierz/integracje/ bo wiedziałam, że płatność będzie na pewno przetworzona szybko i co najważniejsze w bezpieczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie w takich sklepach w szczególności mowa o stacjonarnych najczęściej wprowadza się programy lojalnościowe. Jak czytałem w https://zencard.pl/blog/programy-lojalnosciowe-jak-sie-w-nich-polapac-i-ktory-wybrac to taki program lojalnościowy może troszkę być zakręcony ale ogólnie to nie jest nic strasznego. Wbrew przeciwnie jest to swojego rodzaju podziękowanie dla stałych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Samo założenie sklepu internetowego nie jest wcale niczym trudnym nawet dla osoby mającej nikłe o tym pojęcie. Ja u siebie w sklepie postanowiłam się otworzyć na inne kraje i dzięki płatnościom online https://cinkciarz.pl/platnosci mam możliwość przyjmowania płatności nie tylko w polskich złotych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, żeby takie zakupy zrobione w sklepie internetowym docierały jak najszybciej do klientów. Też przydaje się opcja https://www.sendit.pl/sledzenie-przesylek/ , gdzie można sobie taką przesyłkę sprawdzić w miarę potrzeby. Trzeba mieć tylko podany numer takiej przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie w sklepach internetowych najlepsze jest to, że można robić przelew online https://www.bezpresji.pl/przelewy-online-czy-sa-faktycznie-takie-bezpieczne-i-wygodne/ czyli szybko i bezpiecznie zapłacić za nasze zakupy. W takim przypadku wiem, że jest to bardzo dobry sposób na realizację zapłaty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę jeszcze dodać, że wiele sklepów niestety ale boryka się z dość niską sprzedażą. Jak czytałam w https://www.sendit.pl/blog/niska-sprzedaz-w-e-sklepie-jakie-moga-byc-powody to fajnie to opisano i wskazano jakie mogą być tego powody. W końcu sklep internetowy jest po to aby zarabiał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście najbardziej i zarazem najchętniej robię zakupy w sklepach internetowych ponieważ tak jest bardzo wygodnie. Jestem również przekonana, że jeśli dany sklep www posiada system płatności online https://www.przelewy24.pl/ to jest to doskonały sposób na to aby móc w szybki i bezpieczny sposób zapłacić za nasze zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń